Závody ZKO Sudkov

13.09.2010 11:13

Dne 11.9.2010 jsem se s Nerem zúčastnila závodů v Sudkově v kategorii ZVV1. Počasí přálo, svítilo sluníčko. Vytáhla jsem si startovní číslo 2. Po poslušnosti jsem vedla ( 96 bodů ) s náskokem 9 bodů. 96 bodů je náš doposud nejlepší výsledek v poslušnosti. Ztratili jsme na aportu dva body, jeden bod při chůzi, kdy se mi Nero neotočil pořádně doleva a při metrovce, kdy Nero kársně přeskočil bez doteku, ale bohužel si sedl přede mne křivě. I tak jsem byla velice ráda, že nám to tak krásně vyšlo. Bohužel nám tentokráte nevyšla obrana, kdy se Nero utrhl z rukávu a další zákusy se mu také příliš nepovedli a obdrželi jsme 83 bodů....bohužel zatím nejhorší obrana, co předvedl.... i tak nám to vyšlo na třetí místo díky krásné poslušnosti. Takže další pohár tentokráte ze Sudkova je doma. Díky Nero...!!! :*

Zpět
TOPlist