Závody Šternberk

09.05.2011 13:42

V sobotu 7.5. jsem se účastnila s Nerem závodů v KK Hvězda Šternberk. Vylosolovala jsem si v kategorii ZVV1 startovní číslo devět...což znamená, že jsem nastupovala jako poslední v této kategorii. Na poslušnost jsem nastupovala kolem dvanácté hodiny, kdy bylo už vážně teplo...hlavně pro naše čtyřnohé kamarády...a hlavně pro toho mého Neroša, který zrovna teplo nemá rád. Každopádně jsme vybojovali na poslušnosti 95 bodů, což pro nás znamenalo průběžné druhé místo. Na prvního Peťu Kohoutka a jeho Sáru - RTW bez PP z domácího klubu jsme ztráceli 2 body.

Když jsme nastupovali na obranu, bylo snad ještě větší teplo než na poslušnost. A tak jsem Nera na obranu nijak nehecovala a radši ho nechala ležet ve stínu. Figuroval Pavel Soukop - kamarád a svazový figurant z našeho klubu KK Neředín. Nerovi příliš nevyšli zákusy, a proto na obraně dostal 88 bodů. Byla jsem ráda, že jsem aspoň po dlouhé době plný počet za pouštěčky.

Celý den jsme si užili, KK Hvězda Šternberk měli závody moc pěkně nachystané. S Nerem jsme vybojovali krásné druhé místo, i když ta obrana by opravdu mohla být lepší. Rozhodčí byli Monča Prokopavá a Mira Kašpar.

Zpět
TOPlist