Závody Uničov

03.03.2010 12:08

Dne 27.2.2010 jsem se zúčastnila závodu družstev v Uničově. Z domu jsem spolu s mojí sestřenicí a kamarádem vyjela kolem čtvrt na 7. V 7 hodin ráno jsme již byli na místě. Ráno byla zima, ale postupem času se oteplovalo až to dovršilo do krásného slunečného počasí.

S Bretem jsem závodila spolu se sestřenicí Martinkou a jejím staffordšírským teriérem Rastym v kategorii ZZO. Byli to jejich první závody, tak se nedalo očekávat nějaké zázračné umístění.  Při prvním cviku - přivoláním bohužel Martinka Rastyho přivolala až na několikáty pokus. Chůze u nohy a sedni lehni se nám a našim miláčkům povedlo. Odložení za pochodu Martinka s Rastym zvládla na jedničku. Poté jsem s Bretem dělala aport. Jeho povaha - do všeho hrrr - se potvrdila i při našem aportu.  Donesl mi ho v triskovém běhu, takže zastavil až o mě. Ale u mého Breta se toto dá předpokládat. Poté jsme šli na poslední cvik, a to dlouhodobé odložení. Martinčin 'splašenec' do aportů Rasty bohužel nevydržel ležet, když viděl ty ležící činky na place a vystartoval za něma. Sice jsme se neumístili na prvních místech, ale pro Martinku to byl první závodní zážitek a my obě  i naši Rasty a Bret jsem se dobře bavili.

 

S Nerem jsme byli poprvé přihlášení do kategorie ZVV1. Soutěžila jsem spolu s Tondou Flášarem a jeho Bernardo Fritzem Black Touch. Tonda spolu se svou manželkou Radkou vlastní chovnou stanici Black Touch, ze které je Geena. Chůze u nohy, přivolání i sedni -  lehni - vstaň se nám dařilo geniálně. Odložení za pochodu i štěkání opět za plný počet bodů. Do aportu jsme vedli s plným počtem bodů. Avšak přišel na řadu náš prokletý aport...bohužel jsem Nera  na tři pokusy nezavolala. Pan rozhodčí Štos mi škrtl i plný počet za ovladatelnost. Tonda s Fritzem ztratili pouze jeden bod za zaškobrtnutím na áčku.Tudíž jsme po poslušnosti měli 119 bodů.

Na obraně jsem dohromady ztratili pouze 4 body. Tudíž jsme v obraně získali krásných 96 bodů.

I po ztrátě po poslušnosti kvůli mému a Nerovu aportu jsme získali krásné čtvrté místo. Na třetí nám chyběli pouze dva body.

Video ze závodů bude v sekci videogalerie.

Zpět
TOPlist